Mysig dag

Det har varit en härlig dag i dag. Fullt upp från start!

Jag och Elias åkte in till U-a city på förmiddagen. Vi åker sällan dit eftersom det varit så tråkigt tidigare, men det har kommit sig riktigt bra måste jag säga.

Vi strosade på gatan och i affärerna. Satt ute och delade en helspecial och en päronmer, tittade på folk och njöt av livet. Sedan sprang vi på min gamla vän AnnaMaria som var hemma och hälsade på. Mycket roligt och det hade varit roligt att ses tillsammans med pojkarna någon gång. (han har en jämngammal son)

Vi fick shoppat Brassestolar och nya handukar till badrummet vilket var meningen med trippen. Så det kommer att bli fina rosa handdukar i nya badet. (hihi, Louise tycker att vi är knäppa med handdukar som ska vara i samma färg.)

När vi kom hem var det bara att lägga Elias för att sova middag för att åka ned Louise till Kärrstegens gård för att leta tiara inför bröllopet. Hon hittade en helt underbar som hon såg direkt och föll för! Min tiara som jag ahde har Catarina Reuter gjort med. Hon gör fantastiska smycken!
Har ni inte varit där på länge är det helt klart värt en tur dit. Bara gå runt och njuta av allt fint hon har där.

Efter middagen bar det av igen. Vi åkte till Laxbutikens glassbar, jag barnen och Louise med barn och åt så det var galet. Efteråt åkte vi hem till mamma o pappa där flickorna fick baka veteflätor. Elias badade och vi bara slappade tills det var dags att åka hem och somna barnen.

En härlig dag!

Ska bli bättre på att ta med kameran och fota lite, för det blir tråkigt med bara en massa text.

Kram!

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej där! Nä men åh vad kul...=) Jaa världen är verkligen liten, jasså ni bor grannar med jonas o anna, där är ju vi titt som tätt, då får vi säga hej till varann nästa gång vi är där =))



Kram



www.alexandrastyle.se

2009-07-08 @ 22:45:43
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Therese

Hej!



Funderar på att ta en tur till Laxbutikens glassbar med familjen. Är det dyrt?



/ Therese C

2009-07-10 @ 10:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0