Kan själv

Dags att börja låta honom äta lite mer själv för han fixar det riktigt bra. Ibland får han men oftast har man inte riktigt tid eller ork med egen-matning. Men duktig är han. Men kladdigt blir det så klart!



Risgrynsgröt till frukost.


Nu är det dags för morgonstöket; bäddning, plocka undan och göra oss klara. Kl 11 ska jag över till grannen på "Hudvårdsparty" Mary Kay?

Annars är dagen öppen. Imorgon blir det nog Lekobuslandet på Backaplan. Har vi ork kanske en sväng till IKEA och så skulle jag vilja kika in hos Linn (Sweet) i Kungälv. Men efter en dag på LekoBus finns det säkert inte så mycket ork. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: L

Milla äter bara själv sedan en tid tillbaka och blir skogstokig om man försöker hjälpa ;) Dom har en vilja av stål våra små liv ;)

2009-07-13 @ 10:42:05
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Tina

Säger samma som ovan, Leia blir vansinnig om man försöker hjälpa till..=)

2009-07-13 @ 13:08:09
Postat av: Linn

hej ! Jag skall åka till s-holm imorgon tisd. och hämta hem ungarna : ( såg att du kanske skulle komma förbi Typiskt,,,, men jag funderar om vi får komma upp på söndag innan matchen och hänga med er ? stora kramar

2009-07-13 @ 16:56:10
Postat av: Ida S

Jag varnar er för en titt in på Ikea - idag när vi var där var det så mycket folk så man blev som tokig!

2009-07-13 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0