Gårdagen

Igår åkte jag och Jennie till Överby för lite "införbröllopetshopping".

Jag hittade massor och kom hem med hur många påsar som helst. Fast för mycket lite pengar. Det är tokrea överallt!
Jag köpte en klänning, sjal, örhänge, hårnålar till bröllopet. Hittade också en höstjacka och kofta till mig, en jeansjacka till Linnéa och en skjorta till Jocke.

Detta är klänningen fast min har turkos detaljer istället för rosa.


Vi hade en jättemysig dag och det var riktigt roligt att åka med Jennie. Det lär bli fler gånger! Vi ska ju bli roomies i Egypten med efter lottningen. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad kul att ha lite ledigt och shoppa ! När är det ni åker till Egypten ? kram

2009-07-31 @ 16:14:18
Postat av: fru korn

Ja det är klart det blir fler gånger, gärna snart:) skulle behöva ett par skor, hade inga passande hemma:)

2009-07-31 @ 18:03:15
Postat av: Angelica

Du vet väl att man inte får vara finare än bruden!!! :-D Du kommer va en riktig babe i den klänningen!

2009-08-03 @ 20:15:54
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0