Dagens bilder

Ja, det kommer bli en del bilder ett tag, säkert. Men det är kul att se hur det blir och det är inte bara jag som tycker att det är roligt att fota. Jocke har knäppt en hel del idag medan jag var borta. Tjejerna har tagit lite och Loiuse provade med.

De här två nyvakna trollungarna har ni sett förrut, men de är allt värda att ses igen. De har haft lekkompisar hela dagen. Linnéa hade Saga här och Alice åkte till Sagas syster Nora.


Linnéa vill oftast inte vara med på bild, men för den nya kameran offrade hon en pose.


Jag fick äran att följa med Louise för att testa sin brud-makeup hos fina Linn idag och hon blev så otroligt vacker!! Kommer verkligen vara en riktig pang-brud i kyrkan. Nu närmar det sig! Hon kom över med guldklimpen Mathias på em för lite kaffe och lek.

Här ser man lite av den fina sminkningen, naturlig men med fina sotade ögon. Mathias kommer krossa hjärtan med sina vackra bruna...

Själv fick jag en liten sminkning med eftersom jag ville köpa ny ögonskugga. Använder det så sällan men det kan ju vara kul att kunna piffa sig lite. Som inför bröllop och så. Både Jocke och Louise knäppte bilder...
 

Elias fick följa med mormor och morfar hem när de kom och hälsade på en stund. Så han var där ett tag medan jag köprde och lämnade/hämtade flickor efter en dags lekande.

Här är det bus som sig brukar...


Så... detta var dagens inlägg med massa bilder. :-) Själv tycker jag att det är jättekul med bilder i inlägg när jag läser bloggar. Det känns lite mer levande och verkligt då. Men det kan ju bli för mycket med. Kanske?

Nu ska jag lägga mig och se film eller Gossip Girl. Kan inte bestämma mig....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaså det blev lugg till slut ändå ;-)

2009-07-28 @ 21:28:15
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag tycker det är jättekul med bilder i inlägg, när det bara är en massa text kan jag lätt tröttna:)

Fina kort!!

2009-07-28 @ 22:17:06
Postat av: Maria

Fiiina ni är allihopa =)

kram

2009-07-29 @ 20:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0