Världens längsta dag


I förmiddags pysslade barnen. De gjorde fina blommor i tyg med pärlor på. Ska bli presenter till morbror som fyller imorgon och även till morfar som fyller den 4 feb. Jättebra! :-)

Ananrs har det verkligen varit världens längsta dag!!!! Kan inte fatta att den aldrig tar slut. Annars brukar dagarna bara svischa förbi.

Antagligen beror det på att vi inte har träffat någon, att alla barn har varit hemma, att Joakim inte varit hemma alls, jag har mens och att vi var uppe innan "Lilla huset på prärien" imorse.

Men vi har hunnit vara ute och gunga lite. Elias gillar det, men är mest fokuserad på att leta reda på katter. Det finns gott om såna här. Och han mjauar så det står härliga till när han skådar en!

Nu är det bara att invänta Team Eric och hålla tummarna. Ska faktiskt SE programmet idag.

Tråkigt nog missar jag Angelas fruhippa idag. :-( Och jag kan bara föreställa mig hur roligt de har haft det under dagen! Väntar mig en ordentlig uppdatering ASAP.

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Nora ringde till er i dag men det var ingen som svara... Hon var leksugen. Hur har ni det i morgon?? Vi gör inget specielt förutom en begravning av vår sista Kanin. Hör av er om det funkar. Saga är nog med sugen på att få umgås.



Lisa

2009-01-31 @ 21:48:27
URL: http://liam.ronaldblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0