Slicka skålen

Tittade på Nigella på TV och under den halvtimman han jag äta en liten skål cashewnötter, lite godis och äppelpaj med vaniljvisp. Snacka om att bli sugen!!

Nyss kom Jocke hem efter en heldag i GBG, årets första träningar avklarade. Hungrig var han så han värmde dagens middag; kycklinggryta med kokt potatis. Sätter sig och mumsar och säger:

"Fan vilken god sås du gör Frida. Jag funderar allvarligt talat på att slicka tallriken!!"

Det är bra betyg. Nigella släng dig i väggen.

Dessutom rök min lunch för imorgon nu med. Det gick åt två portioner eftersom han hade tränat två gånger.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Och då kommer givetvis receptet på kycklinggrytan här på bloggen. :-D



KRAM

2009-01-09 @ 08:18:59
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Maggan

JAAA! mycket gärna ett litet recept, TACK!! kram.

2009-01-09 @ 10:58:38
Postat av: Jessica

Ha ha va rolig du är=) Är här inne och tittar på dig blogg! Superbra och många gånger har jag fått mig några skratt...

2009-01-09 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0