Saknad...

Tänk vad man kan sakna någon på så kort tid.

Detta var ju första natten utan E och det kändes när jag vaknade kan jag säga. Riktigt värkte i mammahjärtat efter honom.

Jocke kom och hämtade mig och så åkte vi till mamma o pappas där barnen var. Och Elias blev så glad när jag kom. Han satt i mitt knä och bara gosade länge, länge! "MAMMA, MAMMA, MAMMA" sa han och tittade kärleksfullt på mig. Som om jag varit borta länge....
Skönt att veta att man är saknad med. :-)



Härliga bilder som Brynja tog i somras....



Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon startar vi (jag o Lollo) dagen med en promenad!

Nu ska det bli av varje dag, eller så gott som alla dagar. Jocke ska gå med de dagar han inte har morgonträning, så det verkar som om jag får sällskap en del. :-)

Kommentarer
Postat av: lisa hanfelt

Vad fin er lilla kille är. På mondagar är det Jessica som kör passet jag gillar henne för hon har så mångsidigt program och hon jagar på en så man kämpar på. Vore kul om du kom med.

Lisa

2009-01-25 @ 23:14:13
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Jessica Barck

Kommer du ikväll vännen?????????????

Kramis

2009-01-26 @ 09:13:04
Postat av: Frida Jensen

Jessica:

Njaaaaaaaa, nääääääääää.......

det gör jag nog inte. Gympa är inte riktigt min grej. Jag suger och då blir jag bara arg på mig själv. ;-)

2009-01-26 @ 09:44:03
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Jessica igen....

Tycker allt du kan ge det en chans...

Ett litet tips...., kör benen först och lägg sedan till armarna...då blir passet både lättare och jobbigare.. :)



Håller tummarna för att du kommer... :)

2009-01-26 @ 10:53:25
Postat av: Lena

Han är såå vacker killen =)

2009-01-26 @ 11:27:43
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0