Nya kunskaper

Det händer ju en hel nu med lilla E.

Igår började han ropa på sin älskade snutte Laban. Hade bäddat ner honom i vagnen och skulle hitta Laban och då brukar jag "ropa" Laban var e du? När jag ropat Laban några gånger hör man klockrent från vagnen Babaan!

Så hela dagen igår ropade han när jag frågade. Ibland låter det lite som babba (samma som pappa) men ofta kommer det klockrent Babaaaan!

Det är så gulligt när de börjar härma ljud och ord.

Jo just det han gör rörelser till Imse vimse med. Lite fort går det men det går inte att ta miste på vilken sång han sjunger.

Idag får vi nog lite fikasällskap verkar det som. Mycket trevligt.

Kommentarer
Postat av: Anna T

Mysigt, ja de växer snabbt, tänk om vi lärde oss lika mycket varje dag, Einstein nästa :)

Jag håller med dem i inlägget innan om att du bör lägga ut receptet :) jag har ju under ett års tid nu "lärt" mig laga mat, insåg att jag vill att Leon ska ha hemmalagat och att det innebär middag VARJE dag :) tur att min son inte är kräsen hahhaaa, men nu minsann nu kan jag tom. göra egna köttbullar ser stolt ut :)

kram

2009-01-09 @ 12:39:45
URL: http://annafaithful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0