Morgondagen

Imorgon blir det nog en tur till Lisa o Ludde. Är så nyfiken på hur det går i huset. Tyvärr så ser det inte ut att bli något vidare mysigt väder, annars hade det varit perfekt med en morgon promenad. Nu får det nog bli en kortare biltur. Eller regnkläder. Får se vilket humör jag vaknar på!
I natt åt E bara en gång. Tjoho!

Ska bli skönt med en helt normal vecka from i morgon. Skola alla dagar och dagis mån, tis o tors. På onsdag är det BVC och 10 månaders läkarbesök och så fyller underbara mormor 81 år.
Annars är det inga planer i veckan.

Kommentarer
Postat av: ida

Vet inte hur det blir med kursen än. Saknas antagligen några poäng. Den kursen jag läste i Kalmar var antagligen inte lika stor. men får svar på fredag! Det var 7.5 p psykologi oxå i Kalmar och det är det inte i denna kursen tydligen.. rörigt som tusan iallafall.

Undra varför dom inte lägger upp det likadant på alla skolor?? S



Men men.. Måste jag läsa om den så kommer jag ju in i klassen direkt och lär mig allt nytt på denna skola så det gör inte så mycket. Dessutom lär jag få full pott på första tentan, om man ska se nåt positivt med det :-)



Skönt att ELias bara ätit en gång! Samma här.. Kanske det börjar bli ordning på dom små? hehe

2009-01-12 @ 06:42:14
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0