Mailar

Jag sitter och mailar med min goa moster som bor i Åmål. Hon har tre pojkar, som är vuxna (ja nästan alla tre).
Vi brukar skoj-maila med varandra lite då o då.
Som tex när Elias föddes fick jag ett mail att han skulle skickas upp till Åmål eftersom jag ändå inte visste hur man tar hand om pojkar. :-)
Och idag fick jag ett nytt. Lite kommer här:

Hej Frida!
 
Pratade med syrran häromdagen, det var väldigt vad Elias råkar ut för saker hela tiden. Nu får du allt skicka upp han tror jag.
Jag kommer ihåg Jacob en sommar han var mellan 5-6 år och han trillade hela tiden utför olika saker, lekstugetak mm
När han kom med grannens mamma helt förtvivlad för kanske 4.e gången o blodet rann nedför pannan sa jag
"- jag slår ihjäl dej om du kommer så en gång till!!!"
Då titta han på mej o log lite snett,    "- det gör jag ju nästan själv!!"
 
Så stå ut Frida om 7 år så vänder det!!

Ja jag får nog hålla ut i några år till. För upp till Fucking Åmål ska han ej. ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha.. Bra sagt=)=)

2009-01-13 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0