Hemma

Vi är hemma igen sedan några timmar. Underbart är kort som det heter. Tyvärr lite för kort. Vi åkte hem ialla fall en dag innan planerat. Allas goding Alex fick hastigt magsjuka igår kväll, så jag blev lite orolig över en bilresa på 5-6 timmar med någon magsjuk. Så jag ville hem innan det bryter ut ifall vi nu får det. Det är ju inte alls säkert. Troligen var det något han åt när de var på hamburgeresturant innan bion igår. Stackars liten...

I vilket fall så var det så roligt att ses igen. Önskar verkligen att man hade lite närmare till varandra.

I bilen hem idag sa Linnéa: "Mamma jag vill faktiskt flytta tillbaka till Stockholm."
Alice: "Ja, jag villockså det och gå på mitt gamla dagis."

När vi åkte igenom Söderledstunneln kändes det riktigt vemodigt i hjärtat. Vi lämnade goda vänner bakom men också denna stad som jag verkligen älskar!

Återkommer....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men ojdå! Det trodde man inte att du skulle bli sån stockholmare. :-)



2009-01-01 @ 21:53:12
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Carin

Förstår känslan.... saknar massor hemifrån och älskar livet här... skitjobbigt ibland....

2009-01-01 @ 22:31:18
URL: http://www.nogg.se/tiora
Postat av: Maria

Hoppas ni hade jättebra nyår i Sthlm! =)

Va gulliga kommentarer från tjejerna!

Ja det e lite svårt att ha så långt från familjen och vännerna. Håller med!

kram

2009-01-02 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0