*Brrrrrrr*

Det är kallt idag! Kollade ut när Joakim och Elias skulle ut och det är -10,5 grader. Året börjar med kyla, men soligt och fint. Underbart!
Joakim skulle ta en långpromenad så Elias fick följa med och sover säkert som en stock kan jag tänka mig.

Idag gick vi inte upp förrän kl 8. Väldigt skönt, men snart är det dags att komma in i vanliga rutiner med tidiga skoldagar.

Jag behöver åka till Trollhättan eller Stenungsund för att byta en fleecetröja på POP som E fick i julklapp. Den är lagom, men vill ju gärna att han ska kunna ha den hela våren med så hoppas kunna byta till en storlek 80. Man borde väl kunna byta i en annan butik än den man köpte den i eller? Är inte så sugen på att åka till T-hättan.

Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: lollo

hej gumsan !! välkomna hem ! idag ska de handlas mat ... man kan säga ho ho i mitt kylskåp , du kan byta i vilken butik du vill. kanske en promend i em ?? vill höra om ert nyår . kram

2009-01-02 @ 10:28:59
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Tina

Idag har det varit torp besök igen och lite mat handlat fick vi.=)

2009-01-02 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0