Tjenis!

Dåligt på bloggfronten idag.

Men det har varit lite fullt upp. Började med Lilla huset påprärien, sedan frukost och en timmas promenad i det härliga vädret. Sedan var det dags att köra Alice på kalas, handla, hem och ge L o E och mig själv lite mat. Blev färsk pasta och färdig grillad kyckling. Fanns ingen tid till matlagning idag. Sedan iväg och hämta Alice, hem och lägga E och snart måste jag väcka honom igen för Lisas kalas. *pust*

Hade tänkt att köra flickorna till mamma o pappa efter kalaset, för de ville sova där. Och inte mig emot, då kunde jag baka ifred ikväll och fixa imorgon bitti. Men så ringde en kompis till L och ville att hon skulle komma dit och sova. Så snart ska jag köra L till kompisen. Och eftersom L inte ska sova hos mormor o morfar ville inte Alice heller. Jaja....

Dessutom är det Mulle kl 10-12 och Strövarna 11-14 imorgon, men det får vi nog hoppa över tror jag för det fixar jag inte att hämta o lämna till eftersom jag ska ha kalas imorgon med. Min man är nog inte mycket att räkna med då är jag rädd. Det är nämligen inkilning för de nya ikväll och det brukar gå rätt tufft till så han kommer nog mkt sent i natt.

Nu måste jag fixa iordning oss.

(Uppdatering: Hade visst missat att posta detta så det kommer nu.:-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0