Sportlov!

Japp första dagen idag och det kunde ju inte börja bättre! -4 grader och det snöar. Underbart.
Dessvärre har de missbrukat sin "frihet" idag och gått lite längre än vad de egentligen får. Halva gänget hade dessutom korsat gatan vilket är strängt förbjudet! Mina tjejer hade varit på rätt sida, men gått längre än vad de får. De som alltid varit så duktiga med att komma hem och tala om vart de är. Men förstår att det är roligt och att alla barn har olika regler och gränser, men de har funkat ändå. Nu har vi haft ett allvarligt snack och jag hoppas och tror att de kommer tänka lite mer på det.

Ialla fall har de varit ute länge och haft kul!

Andra planer för veckan är att vi ska till Lek o Buslandet i GBG imorgon med Lollo och Robin. Ser fram emot detta!
På onsdag blir det korvgrillning här ute och förhoppningsvis pulkaåkning hela fm.

Torsdag inga planer. Hoppas på fortsatt snö så utelek är möjligt.

Fredag är inte heller planerad men har en liten tanke om skridskoåkning kanske.

Lördag inga planer.

Söndag lämnar jag familjen för en mysig tjejdag med Lisa i GBG. Vi bestämde det idag. Ta tåget ner och strosa runt, fika, äta och bara vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lagom bokad vecka tycker jag=)

Urmysigt med en dag i Gbg med vännen, det hade jag med gärna gjort.

Kram

2009-02-16 @ 16:28:07
Postat av: Anonym

Det var jag..ovan=)

2009-02-16 @ 16:28:41
Postat av: Tina

vet ej varför den ej stannar kvar men det är Tina iaf=)

2009-02-16 @ 16:29:26
Postat av: ida

vad mysigt!!!!!

2009-02-16 @ 17:41:43
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Anna T

Later som ni kommer ha en kanon vecka! Jag mailar mer info nar jag kommit hem om haret och bilder kommer upp sa smaningom :)



Ha en toppen vecka!



Kramar

2009-02-16 @ 18:33:57
Postat av: Angelica

Det sista låter underbart!!!

2009-02-16 @ 21:53:33
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0