Shoppingdag i Gbg

Jag är helt slut.

Jag och Lisa har haft en välbehövlig tjejdag idag. Vi bestämde oss för att åka ner till Gbg och gå och strosa. Lisas mål var nya jeans och när hon gav upp slank vi in på en affär där hon kom ut ifrån med 2 par jeans!! Och jag som inte skulle ha (ska inte shoppas byxor förrän jag tappat några kg) några kom ut med ett par med. Men vilka fynd vi gjorde!

Sedan hamnade vi inne på störtsköna Weekday där jag hittade ett par jättehäftiga svarta jeans, lite chinos-stil på 75% rea! Galet nöjd var jag då kan jag säga. Dessutom fick en snygg t-shirt följa med också.

Elias har ått lite nytt med. ZARA är helt klart en av mina favoritbutiker när det gäller barnkläder. Jag skulle kunna handla HUR MYCKET SOM HELST till tjejerna där, men eftersom det fanns så mycket fick jag låta bli helt. Det blev för svårt att välja.

Vi hann med god mat med innan Lisa R hämtade oss. En riktigt toppendag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad mysigt med en tjejdag så där =) Vill med till GBG och shoppa =)

2009-02-22 @ 20:28:27
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0