Planerat inköp

Jag har ju alltid tänkt att jag ska vara så smart och köpa vinterkläder när de reas ut, så man har inför nästa vinter. Men jag lyckas aldrig göra det. Men igår åte vi till T-hättan för att kolla lite födelsedagpresenter till Elias. Där har de ju en jättefin POP-affär. Och då hittade vi den här fina overallen!!



Halva priset är ju överkomligt!
En matchande mössa blev det med. Och en fin body för 50 kr.

Och Alice fick nya byxor och tröja. Det är inte lätt att hitta byxor för hon gillar inte när det känns obekvämt och sitter åt någonstans som det lätt göra när man har lite magge. Men dessa gillade hon och tröjan blev hon tokig i. Och nu var det nog hennes tur att få något. Som hon brukar säga:
-"Jag får aldrig nått!" (Stackarn) ;-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så fin overallen var :-) Duktig du e som är så förutseende så du inhandlar kläder till hösten. Tänk om jag skulle vara det också så puddingen slipper ha tjejoveraller...

2009-02-12 @ 13:11:23
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är samma sak med vår lilla tjeja. Inga jeans där inte. Hon gillar inte när det sitter åt runt magen.



Superduperfin overall!!! Kanske ska dra ett varv och kolla om det finns nåt till lilla E.

2009-02-12 @ 19:37:49
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Frida Jensen

Vad är det med blogg.se, jag kan inte logga in!! Jag som skulle vara duktig och blogga. Skit.

2009-02-12 @ 20:13:45
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Tina

Han kommer bli jättefin i den overallen, vad köpte du för storlek??

2009-02-12 @ 21:20:14
Postat av: Frida Jensen

Tina: Jag köpte stl 86. Jag hoppas att den blir lagom. Den ser ju jättestor ut nu. Men man vet ju aldrig hur mycket han växer...

2009-02-12 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0