Nära, kära...

Jag tänker ofta på vilken tur jag har som har så många fina underbara vänner. En del bor långt bort och jag saknar er så mycket ska ni veta!
Och en del har jag nära, nära.

Dessutom har jag numera min familj nära och det är helt underbart! I så många år bodde vi långt borta och det gjorde lite ont i mig att inte kunna dela vardagen med dem, att de inte fick se mina barn så ofta. Så nu njuter jag verkligen av att vara nära. Just det där spontana stoppet som mamma ofta gör efter jobbet för att pussa och leka med barnen. Eller som min kära bror som ringer ofta och frågar om det finns någon mat....

Lisa min kära och älsta vän pratade jag med förrut i telefonen (och antagligen beklagade mig över vädret och bilen) erbjuder sig att hämta upp sin guddotter från dagis så jag inte behöver ut i rusket. Det är kärlek! :-)
Som tack för hjälpen ska jag gära något smaskigt att bjuda på i em. En paj tror jag....  Tror att Lollo kanske är kaffesugen sedan? Lisa kommer och kanske även Ida?

Välkommen DU med. :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken tid sa du?!!;)



Skönt för er att ha vänner och familj nära. Mina föräldrar bor bara 4 mil bort men det känns ändå som om det är jättelångt.

Kram

2009-02-26 @ 12:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0