Min kille

Alltså den här ungen är så underbart härligt! Han har sånt gott humör och humor. Älskar att showa redan nu. Idag har han stilat inför Linnéa, Alice och deras kompis genom att ställa sig upp och springa flera steg alldeles själv! Han vill GÄRNA ha publik och applåder. Han ställer sig, ropar på alla så vi ska se honom, sedan flinar han och rusar iväg! Ibland har det gått många steg och ibland går det för fort så han stupar.



Tänk vad många gånger jag tänker på vad GLAD jag är över att han finns. Att vi bestämde oss för att försöka med en bäbis till. Han är verkligen ljuvlig! (även om han har sina stunder så klart!)

Och imorgon är det jag som sätter igång med stora bakandet inför helgens kalas! Herre det är bara några dagar kvar. Är sugen på att baka en massa gott!

Här är en till som uppskattade semlan idag, fast ahn fick bara smaka på mormors semmel-lock och lite rosa grädde.

Kommentarer
Postat av: louise

finaste Elias .. en riktig charmkille , mitt hjärta har han charmat sig in i !! kram (obs!! en rosa semlebulle till grannen måste sparas obs obs!!

2009-02-24 @ 21:00:55
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vi sparar semlorna tills imorgon när vi får besök från väst, JIPPI!!!

2009-02-24 @ 22:40:48
Postat av: suss

ja, syskonlika är dom. han är för söt elias!

2009-02-25 @ 06:58:06
URL: http://sussblogg.blogg.se/
Postat av: louise

hej !! jag åker till jörlanda på fm å hälsar på ... så får du baka massa gott!!så om de passar kommer jag över i em ?? kram

2009-02-25 @ 07:03:06
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: Brynja

Elias e för tokrolig han! Jasså nu reser han sig upp och springer...jösses! Han tränar inför helgen, så han kan stila! =) Duktig grabb! Kram Kram

2009-02-25 @ 08:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0