Melodifestivalen

Ja den såg jag i gott sällskap ikväll!

Lisa, min gamla goda vän kom hittraskande med en söt lite bubbelflaska. Så vi har myst!

Dessutom har jag bakat cupcakes. Frosting och dekor gör jag imorgon. Men det blir två sorter: Choklad cupcakes med chokladfrosting och citroncupcakes med vitchokladfrosting. Hur gott lär inte detta bli?!

NU MÅSTE jag sova!

Har fixat lite med Lisas blogg med. Vi hann inte färdigt tillsammans så jag har tagit mig friheten... Får se om det blir godkänt!  Annar ändrar vi bara...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Det va jättefint,vill också grejja med min varken haft tid eller ork.

XOXO

2009-03-01 @ 00:11:35
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: Lena

Du har blivit jätteduktig ju =) Den var superfin!! Var inne och kollade. Kraaam.

2009-03-01 @ 20:14:49
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0