Kören



Vi var där och det var mycket folk. Men eftersom vi var i god tid hann vi både stöta på Erik och hans kör redan på Gallionens fik. Tjejerna var blyga och ville inte ha någon autograf. Synd för det var inga andra där då. Dessutom har jag och Erik lite ouppklarade affärer. (Han skulle ju ha sjunigt på vårt bröllop, men åkte ju ur Idol lagom, men hamnade med igen!) Men vi gick upp och väntade på Torget istället för att få bra platser. Tjejerna ville stå långt fram och det gjorde vi. De sjöng alla sina låtar så det tog en stund, men de var riktigt, riktigt bra! Elias tröttnade på att sitta i vagnen innan de började så honom fick jag hålla på armen. Lite jobbigt, men han var nöjd och diggade så fort de sjöng.



Efteråt åkte vi hem till min pappa som hade lagat sin speciallité (en av dem alla) Fiskgratäng med färska räkor i världens godaste sås!  Han kan min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0