Kakel

Idag har Joakim, jag och Elias varit i GBG och tittat på kakel. Eftersom den här renoveringen har dragit ut på tiden med typ 2 år så har jag hunnit ändra mig många gånger. Men nu ska vi ha bestämt oss och hoppas kunna komma igång ASAP!

Det blir så här....


Högblank kommod med tvättställ och spegelskåp, vägghängd toalett ochett hörnbadkar. Tror att det kommer att bli niiiiiiice! (om inte annat så är det K A T A S T R O F som det är nu, så det kan bara bli bättre!

Vi hann med en tur till MEKKA med, eller IKEA menar jag. ;-) Och det handlades såklart....
Nytt porslin eller komplement till matservisen.


Den här serien. Vi har vita mattallrikar och stora djupasedan är det turkosa assietter, småskålar i randigt och i turkos och randiga kopparna.

En svart ryamatta och lite annat smått.

Barnen hade de bästa tänkvärda barnvakterna idag. tack snälla vänner för hjälpen!

Lisa och Ludde hämtade Alice på dagis. När vi hämtade henne hade de bakat muffins. Hon hade haft det så bra!

Linnéa fick följa med Robin hem och hade haft det toppen där med. Hon vill ju aldrig komma hem tror jag! Bakade paj och hade ätit goda mat med.

Elias som var med oss har inte kunnat vila idag, alldeles för mycket att titta på så han har bara sovit i 10 min idag! Fattar inte att han orkade!
Ska bli spännande att se om han sover gott i natt....

Nu ska jag äta en semla och slappa för jag är helt slut. Imorgon väntar en skön morgonpromenad med Louise kl 7.30.

Kommentarer
Postat av: ida

Oj vad snyggt!!!!!



Collt med nedsänkt badkar sådär. ska ni ha det oxå??

2009-02-04 @ 06:43:58
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Frida

Ida: Visst är det snyggt med nersänkt kar, men nä det ska vi inte ha. Vi har ju inte så stort och det kräver nog en del i takhöjd tänker jag.

2009-02-04 @ 06:57:00
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Maggan

ÅH! vad fint, vägghängd toalett tror jag på, rena lättstädade ytor under,det var väl mysigt att få shoppa lite det där blir nog nice. kram.

2009-02-04 @ 10:40:47
Postat av: Thessan

ÅÅÅ tänk om man kunde välja å vraka å inte behöva tänka på kostnader, visst hade det varit underbart:-). Nice med nytt badrum, när man väl har börjat renovera så blir det fler å fler å fler projekt!

2009-02-04 @ 14:01:49
Postat av: Lena

Kommer att bli sjukt läckert!! Kul med något annorlunda med. Gillade det skarpt =)

2009-02-04 @ 19:20:28
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jäklar vad ni kommer att få det fint!

2009-02-04 @ 20:04:39
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jäklar vad ni kommer att få det fint!

2009-02-04 @ 20:05:07
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0