Hej i stugorna!!

Väldigt vad lugnt det är här. Har ni övergett mig när jag varit så dålig på att blogga?
Vad gör ni?

Jag kollar på Sex and the city. Jag gillar de här kvällarna då det inte är några aktiviteter. Då hinner vi (jag o barnen)  i lugn och ro äta kvällsmat tillsammans, medan jag lägger Elias gör tjejerna sig i ordning och sedan har jag tid att ligga i vardera säng och prata eller läsa med dem båda. Det är värdefullt! Det hinns alldeles för sällan numera.
Idag var det en härlig kväll. Alice berättade att de hade haft någon på besök på dagis som visade olika pälsar från vilda djur och även djurbajs. Björnbajs var jättestort och kul, vargpäls var sticksig och rävpäls mjuk. Hon är så rolig att lyssna på.
Linnéa ville helst läsa bok så vi kom överens om att läsa arannat stycke. Hon är verkligen duktig på att läsa. Hon har så lätt för sig. Hoppas att hon tar tillvara på det.

Jag återkommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0