Godkväll i stugan!

Har ju inte lagt upp bild på min Alice med lilla gluggen. Här kommer hon!



Idag har det varit fullt upp med fotbollscup för Linnéa på fm och hennes lag vann! Det var stort och det var en nöjd tjej som kom hem.
Barnen har haft en riktig sportlovsdag med snö och pulkaåkning hela em. Så skönt att ha många vänner nära och snö på lovet!!

Själv har jag fikat med goda vänner i flera omgångar.

Nu på kvällen blev det pannkakor. Man märker att de är hungriga efter all motion och frisk luft. ;-)



Elias har gått lite i dag med. Igår pausade han men kom igång och ville visa upp sig för Lollo och Mathias. Han ser så stolt ut. Men han är en kille som säker inte kommer att gå. Han kommer att springa! Det ska gå fort.

Annars så sitterhan ganska ofta i lära-gå-vagnen och Alice kör runt honom. Eller parkerar honom intill sig för en stunds tv-tittande. Men där blir han sällan längvarig.

Han är inte det minsta intresserad av tv. Jo, av att klättra upp på tv-bänken är den nya sysselsättningen. Än kommerhan inte upp, men det är nära.

Nu ska jag ta bort min ansiktsmask. Hela ansiktet är stelt! Köpte för skojs skull, man  skulle bli så fin efteråt. :-) Det återstår att se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0