Bästa tipset!

Nu ska jag ge er mitt allra bästa tips när det gäller utekläder till era dagisbarn. Nämligen den fleecefodrade regnoverallen. Inget går upp mot den och dessutom ett bra pris på Ellos.



Finns i flera färger och har funnits varje år. Alice har haft 3 st och varje fröken på förskolan kommenterar om och om igen hur bra den är och att alla barn bode ha en sådan.

Passa på nu när man får 40% på Ellos med så kostar den bara 200 kr med frakt och allt. (man kan tro att jag är sponsrad, men det är jag tyvärr inte!)
 Erbjudandekod: 190501

Perfekt för alla väder, speciellt nu när det är geggigt ute. Bara att skölja av.

Dela gärna med er om ni har några bra tips!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skit oxå! Jag som köpte regnställ i lördags. :-(

2009-02-26 @ 11:39:59
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Maggan

Det bästa man kan köpa som (dagisfröken) älskar man dom ,inga utslitna naglar och trötta fingrar och så är dom så mjuka, fanns bara en sådan på vår avd på min tid. Kram.

2009-02-26 @ 11:55:19
Postat av: Tina

Låter ju verkligen kanon=)

2009-02-26 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0