1 årspresenter

Vad svårt det är at hitta på bra grejjer att köpa/önska till Elias. Han fyller om bara några veckor!!

Mamma och pappa ska köpa en Bobbycar. Det är väl alla killars önskebil på ett-årsdagen. Men nu hittade jag också något annat som jag gillade massor och som jag tror att Elias skulle älska!

Kolla den här coola kossan. En HOPPKO. Hur kul är inte det? Elias som älskar att sitta på tjejernas hästar, men de är ju för höga. Den här skulle vara perfekt.


HÄR köper man den och den finns numera som ett hett tips till någon som vill ha bra förslag på present till Prinsen.

Kommentarer
Postat av: ida

haha! Vilken rolig! Sån måste Nellie oxå ha tror jag!!!!!

2009-02-10 @ 07:28:14
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0