Sunk-mamman

Ja det är jag det. Går runt i mina röda velourbyxor och har städat hela fm. Och nu satte jag mig med en kopp kaffe, och får världens nysattack!! Min vita tröjs är nernyst med kaffefläckar överallt.

Jag är snuvig men annars hel ok. Elias den lille godingen är piggelin idag och feberfri! Underbart. Och han har fått matlusten tillbaka. Hittills har han lyckats få i sig en flaska välling, en skål cheerios och nu tre amerikanska pannkakor. Inget glädjer mammahjärtat mer än när han äter. :)

Och som han pratar nu. Allt kommer ur hans mun och allt låter så vansinnigt gulligt.

Om en timma väntar jag min första matleverans från Sushiya. Thai-lunch lär få nästäppan att släppa.

Kommentarer
Postat av: ida

Nej då ingen sunkmamma..

2009-12-01 @ 14:25:36
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: ida

Recension av Sushiya tack!

2009-12-01 @ 18:40:43
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0