Snurrigt i huvudet

Det är en del tankar som snurrar i huvudet nu. Det är nog därför allt känns lite löjligt när jag försöker komma på vad jag ska uppdatera bloggen med. Lite banalt i det stora hela. Vi har ju rivit upp livet lite igen, så som det alltid blir när man avslutar ett kontrakt.

Jag känner att jag inte vill lägga ut för mycket tankar och mina innersta funderingar på bloggen, men jag måste ju kunna släppa det ibland med. För att inte gå ner mig i det hela. Även om det känns rätt ruttet just nu. Jag hoppas att ni förstår.

Ida hade ju lite förslag på nya ämnen, kategorier. Typ dagens outfit. Vad tror ni om det? Idag blir ett toppendag med tanke på min döläckra dagens. Vänta ska ni få se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0