Lussebullar

Idag blev det lussebak. Jag älskar lussebullar! (ja det med)

Och i år testade jag dessa för att det var kesella i dem och då ska de bli saftiga och goda och de blev verkligen det med. Försöker alltid minska lite på mjölet med så blir det bättre.

Som tur var fick jag hjälp lagom till utbakningen...



Alice och kompisen Nora var duktiga på att göra lussebullar.

Bjöd in Louise och Mathias på middag och lussebullar och även min bror kom. Efter maten slappade killarna i soffan och 5 min senare bäddade de på golvet och la sig gott framför tv´n.


Elias är så lik Niclas över ögon/ögonbryn. När han var alldeles nyfödd var han en kopia av Niclas. Han är mer lik honom än mig. Killarna gillar lekfarbrorn. :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vilken fin bild på tjejerna med röda kläder och blommor och vad lika dom verkar , håller med om att killarna är lika över ögonen och lika snygga, hihi!

2009-12-03 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0