Läggdags gärna!

Jag längtar tills det är läggdags. Har gjort sedan klockan var 16 typ. En riktigt seg dag och faktiskt lite smådeppigt. Våra pengar kommer inte som de ska. Jättekul så här innan jul. Baksidan med fotboll och småklubbar i skiten. Och hela situationen får mig att se rött. Fast mest blir jag ledsen, man vill inte ha sånt här nu.
Dessutom vet jag att det oroar min man mycket med.

Men men, jag vet att det kommer att lösa sig på ett eller annat sätt. Men man önskar att folk kunde vara lite mer ärliga.

Själv har jag ju gått här och sunkat i min mys-plysch hela dagen och bara det kan ju få vem som helst att deppa ihop!
Dagarna känns så ferbenat långa. Och ensamma nu när inte J är hemma. (Nä, jag är inte ensam, men det känns lite ensamt ibland ändå)
Men jag är rätt bra på att vända och inte deppa ihop, så det ska inte ske nu heller. Fast ibland behövd det lite med. Jag längtar ialla fall tills klockan är 19 då ska jag lägga mina guldklimpar, ta mig en dusch och sedan göra inget tills dess att jag somnar.

Imorgon är en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anna T

Det är alltid jobbigt med såna dagar samtidigt så behövs dem för att man ska uppskatta de andra fina dagarna. Förstår ilska över att pengarna inte kommer in, har ju arbetat med teater under vissa perioder och då var det ett vågspel från månad till månad. Förstår inte hur man inte kan göra rätt för sig. Nu vet jag inget om er situation, men jag har varit med om att stå på scen flera kvällar i veckan och sen få höra att det inte finns pengar i teaterföretaget. Va fan, jag förstår att det kan vara tufft för dem samtidigt så har man ju ändå gjort sin del av avtalet. Jag hoppas verkligen att det löser sig för er och jag gillar din inställning om att inte deppa ihop totalt. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och det viktigaste är ändå att du och dina nära och kära har varandra. Stor värmande kram

2009-12-09 @ 18:23:09
Postat av: Angela

kämpa på!!! bra saker händer bra människor så det e klart att det ordnar sig! Annars finns ju alla vi här och hjälper till såklart!! kram

2009-12-09 @ 18:27:17
Postat av: Maria

hej gumman,

Det ordnar sig absolut! Men såklart det känns jobbigt, det förstår jag. Håller oxå med dig, att man önskar folk kunde vara lite ärligare allmänt.

klart man får ha lite deppiga dagar! Skickar styrkekramar till dig!!

2009-12-09 @ 18:32:54
Postat av: Carin G

Hoppas det ordnar sig, och att du får en god nattsömn... Jag tycker din dress var urläcker!! ;)

2009-12-09 @ 18:48:40
URL: http://tatan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du vet var jag finns...

Love U!

2009-12-09 @ 18:52:58
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: louise

hoppas du slappar nu :)) allt löser sig de tar bara lite tid ibland :))) puss

2009-12-09 @ 18:59:19
URL: http://louiceee.blogg.se/
Postat av: lisa hanfelt

Tror nog att det kommer att lösa sig men det är alltid jobbigt när man inte vet. Om du är sugen på att prata av dig eller bara umgås så får du gärna höra av dig.... Kämpa på du är fantastisk.



Lisa

2009-12-09 @ 19:24:56
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: ida

Håller med Angela! Läser du bloggar Angela förresten??? kors i taket hihi



Ja fy för klubbar som inte håller vad dom lovar. En gång fick vi vänta över ett halvår på över 30 000 från en viss klubb....

Det värsta är att det sällan går att pressa dem heller liksom...



Hoppas och tror att det kommer lösa sig för er Frida!!!!!

Kram



Ps, klart man får deppa ihop ibland? Finns väl inte en människa som klarar av att vara på topp jämt? ds

2009-12-09 @ 19:33:19
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Tina

Här har du en till som inte haft en toppendag.. Som tur är så håller sig dem dagarna oftast borta men kanske man uppskattar morgondagen mer nu när det vart skit idag=)

Pengar är verkligen skit att oroa sig över, pengar är ju en stor del av ens liv om man säger så..Man kan ju faktiskt inte leva på kärlek hur mycket man än vill.

Men jag hoppas och tror ni fixar detta med!!

Kramar Tina

2009-12-09 @ 20:36:05
Postat av: Frida

Vänner!



Vad glad jag blir över alla era kommentarer! Tack :)

Och vad roligt att Angela hittat hit med.



Ja det löser sig såklart!

2009-12-09 @ 20:50:29
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jättekram till dig!! Jag kan ju inte alls föreställa mig hur det är. Har lixom inget att jämföra med. Men kramas, det kan jag. :-)

2009-12-10 @ 06:44:45
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0