Julgranen

Igår var det mys på hög nivå med julmusig och dekorering av granen. Linnéa tröttnar fort, medan Alice och Elias kan hålla på hur länge som helst.

"En till, en till!" ropade Elias och sprang och hämtade kula efter kula. Och tyckte att det var jätteskoj!



Medan de klädde granen fixade jag lite otippat i julstöket;  tacos. Sedan kom Louise över och såg Robinsson med oss. Vad trött jag blir på den där sura tjejen som är med. Varför söker man till ett sånt program när man bara är så sur som hon är. Önskade verkligen att det laget skulle förlora så hon fick åka hem.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ahh, velourmamman! Det var jag oxå i förmiddags innan jag åkte till CG.



Blev tacos för oss oxå igår. Otippat men gott. :-)

2009-12-20 @ 16:04:01
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0