Godmorgon torsdag!

Känns som om det är fredag. Vet inte varför, kanske för att Joakim kommer hem idag? Han är i Skåne på andra delen av tränarutbildningen. Nästa vecka är det tis-fredag borta.

Själv är jag fortfarande riktigt snuvig. Det sitter i länge tycker jag. Men jag är ju inte dålig på anant sätt så man ska inte klaga. Men det är jobbigt att gå och snyta sig hela fm. Man undrar hur mycket snuga som kan produceras! Elias är pigg och frisk igen.

Idag tänkte jag se om jag hinner baka lussebullar. Har du något riktigt bra recept att dela med dig av?
Men innan dess är det lunch/fika hos Anna. :)

Kommentarer
Postat av: Mumma

Hej hej! Vad skönt det hade varit om det vart fredag! Idag kanske ni får ta hand om din bror om han inte rånar banken i lj-e dvs, jag har lämnat honom hemma med ett tomt kylskåp och snott med hans plånbok (av misstag då han lånat min varmaste jacka). Måste vara något form av rekord eller utmärkelse "Worst girlfriend ever"...;)

Pussa på dina barn från mig!

Kram Mumma

2009-12-03 @ 08:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0