Godmorgon lördag!

I natt har vi haft en nattgäst, Alice vän Nora. Det har gått jättebra och de somnade tyst och stilla innan kl 21 och vaknade kl 7.

Själv tittade jag på IDOL och tyckte att båda killarna var grymma. Men vinnarlåten kändes tråkig. Kanske växer den med tiden?

Hela dagen igår hade jag jätteont i foten. Mannen min påstår att det är ett yttre ledband. Och igår kväll värkte det otroligt och det gick inte ens att gå på foten. Har haft ont och vaknat massor i natt med. Vet inte hur det ska gå idag faktisk. Kan kanske gå på tå eller får jag leta fram kryckorna.
Det konstiga är att jag inte har gjort något. Men jag har ju haft en del probelm med den foten till och från. Jag börjar väl bli gammal.

Idag blir det nog en sväng ner till byns julmarknad, sedan ska Alice på kalas, och så ska barnen till mormor för övernattning och vi ska på inflyttningsfest.

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Tina

Godmorgon!

Idag blir det en sväng till stan, det är gammaldags jultorg. Hoppas jag är mysigt.

Sen vid 16 ska vi ha julbord här för Nicklas NA vänner. Så det blir fullt upp.=)



Ha en bra dag!

2009-12-12 @ 08:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0