God jul i stugorna

Nu har vi firat färdigt och barnen sover gott i sina sängar. Vi är inte långt efter kan jag lova.
Det har varit en toppenbra jul och alal verkar nöjda och glada.

Jag fick mina älskade fårskinnstofflor och även ett par nya NIKE träningsskor, så efter nyår är det ny fart!




Elias gillade tomten jättemycket och var inte alls rädd. Han ville hjälpa tomten sa han hela tiden och blev lite ledsen när han gick. Flickorna tittade med undrande ögon. ;) Alla fick jättebra julklappar, vi åt god mat och umgicks. Spelade julklappspelet om roliga och bra julklappar.

Nu blir det läggdags för mig med tror jag. Imorgon ska jag och min man ut på krogen och äta mat. Kanske stannar ute hela natten, vem vet. ;)

Fortsatt trevlig jul önskar jag er.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi.... Nellie blev rädd och vågade inte gå fram. Inte förran han skulle åka vidare, då vågade hon sig fram för att ta på hans "önskekäpp" :) . Ludde var tuffare han! Hade ni en rolig tomte då? :)

2009-12-25 @ 15:12:55
URL: http://Www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Tina

Ha en trevlig kväll!!

2009-12-25 @ 20:43:39
Postat av: Carin

Mysigt ni har haft det, ska försöka ta mig tid att blogga jag med sen, det går i ett. hehe Men nu är vi tillbaka i sthlm igen...nu är det firande med Mickes släkt..;) Here we go again..;)

2009-12-27 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0