Familjemiddag

Igår var det äntligen dags att ses hela familjen! Vet inte när vi gjorde det sist. Och när mina brorsbarn kom hade de vuxit otroligt mycket. Wilma som är 11 år var nästan lika lång som mig och Elvira hade skjutit i höjden hon med! :)

Barnen hade jättekul tillsammans som alltid när de ses även om det går länge mellan gångerna ibland.

Här kommer lite bilder...





Jonathan var väldigt nöjd med sin nya elgitarr med förstärkare. :)
Flickorna blev glada över plattänger/locktång och våffeltång.

 
Elvira skötte tomtens jobb och Alice ser nöjt på! De är rätt lika de två ibland.



Vi fick världens godaste mat; kalkon med sås och potatis med en massa goda tillbehör och alla åt som tokiga. Pappas mat...

Här är personalen... ;)


Fick en bild på lillebror och hans Emma med. Och världens góaste mormor o morfar!


Det blev en riktigt härlig dag med hela familjen. Så roligt när alla kan komma!

Kommentarer
Postat av: ida Thylén

Myisgt med sådana familjemiddagar!



Vad fina Anders och Emma är tillsammans!!!!

2009-12-21 @ 08:23:13
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Ida

Jag kan ju säga att vi tvättat gosedjur, haft ytdes på alla ytor i lgh + leksaker ! Jag blir ju lite lätt manisk med spritning vid sådana här tillfällen :) . Har t o m haft ytdes på golvet under sängen! Haha! Så nu gäller det bara att hålla nellies fingrar borta från rumpan så ska det vara lugnt. Dessutom spritar jag hennes händer hela tiden med! I looooove sprit!!! Vad gör ni idag då??? Åker pulka??

2009-12-21 @ 11:16:59
URL: http://Www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Frida J

Bra jobbat Ida! Jag är som du, man kan inte sprita för mycket vid sånt där. Samma med magsjuka. :)



Ja idag städade vi på morgonen sedan var vi ute och promenerade med pulkan jag och Elias. Flickorna och Robin åkte i backen och hade med sig varm oboy ut.

2009-12-21 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0