Dubbeldippar du?

Har legat i soffan och tittat på Doctors. Idag var det frågor om saker som kan vara skadliga. Såg du det?

Ialla fall tog de upp något som jag har funderat en del på. Jag har ju lite bacillskräck, eller inte skräck, men är gärna meråt det försiktiga hållet. Och en fråga var om det är farligt att dubbeldippa.

Dubbeldippa, ja bara ordet låter lite farligt, eller snuskigt ialla fall. ;) Och det är när man dippar ett tex chips mer än en gång. Jag tycker att det är döäckligt! Säkert gör de allra flesta det och det är väl därför jag tycker att det är äckligt. Tänk vad mycket baciller som gror där i.

Här hemma kan man väl få dubbeldippa, men tänk på en fest....

Så dubbeldippar du?

Något annat viktigt vetande är att för varje cigarett du röker förkortar du ditt liv med 10 min...

Kommentarer
Postat av: ida Thylén

Gillar inte dip så jag dubbeldippar aldrig :-)



Hm.... Ja rökningen ja... Den är inte bra.

2009-12-14 @ 19:54:16
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Angelica

Dubbeldipp är absolut förbjudet på fest och sånt! Det får man bara göra hemma i sin ensamhet.

2009-12-15 @ 21:14:09
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0