Bådar inte bra

Elias somnade NU. Han sover alltid middag i ca 2 timmar 12-14. Men idag skulle han INTE sova.Han låg i två timmar i sin säng. Ibland klagade han, ropade på mamma, sjöng alla sånger han kan, räknade till tio om och om igen, grinade osv... Jag var inne ett par gånger och klappade på honom men så fort jag gick började det om igen. Efter ett tag ropade han: Oj täcket! Då hade han lyckats få täcket ur påslakanet.

Till slut var jag arg och hotade familjen ;) med att mamma och Elias får vara hemma ikväll. Då steg mannen (som varit tvungen att vila middag) upp ur sängen och la sig på golvet brevid Elias säng. Då somnade han.

Så det kanske blir fest för oss med.


Kommentarer
Postat av: ida

:-) Samma med lillan idag. Men känns som att det inte gör nåt om de är vakna ikväll. Bara mysigt!

2009-12-31 @ 14:52:39
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: Maggan

Det blir nog fest ska du se. ETT GOTT NYTT ÅR PÅ DIG OCH DIN FINA FAMILJ.Hoppas ni får trevligt, själva ska vi vara hoss våra bästa vänner som bor vid vatten så vi ska smälla av raketer över vattnet och hoppas att det inte är några rädda hundar i närheten. Sen sover vi över och tar en taxi hem imorgon lagom dävna om jag känner min kompis rätt. KRAM!

2009-12-31 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0