Utgång i morgon

Imorgon ska det bli fest och kalas!

Vi börjar kvällen hemma hos Ida och David för att sedan ta oss ut till Lyckorna där Soul Injection spelar och baren ska tömmas ryktas det om. Sommaren är över. Badresturanten ska gå i ide...

Minns tiden då jag jobbade där. Städade på morgonen och jobbade nätterna som croupier. Roliga tider. Undrar hur jag orkade för det var inte de ända jobben jag hade den sommaren heller. Jag gjorde frukost i en liten kub, som då var en slags thai-resturant (minns ni den??) och så hade jag ju mitt vanliga sommarjobb på Servicebutiken.

TUR att jag hade moppen att fara runt på. :)

Imorgon ska det bli kul.

Kommentarer
Postat av: cissi

Då ses vi där!

2009-08-29 @ 07:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0