Stora dagen

Det är inte bara Louise o Johans dag idag för vi har förlovningsdag. 12 år idag, inte illa. Och Jockes pappa fyller år.
Vi förlovade oss på hans 50 årsdag. Om jag inte minns fel var det romantiskt taco-middag, skumpa och senare filmkväll.... :-)


Tänk var pirrigt det var när man valde ut sina ringar, valde vad det skulle stå i. I våra står det "Din för alltid".

Idag är det fullt upp. Jocke åker och tränar så jag får ta hand om ruljansen här innan bröllopet. Farfar kommerhit och passar barnen till bröllopet, men innan dess ska vi till golfen på fm, Elias ska sova och jag ska gärna hinna göra mig lite fin.

Vi har haft två underbara dagar på stranden, så man har fått lite färg igen. 

Nu är det kaffe och Lilla huset på prärien.

Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 06:54:16
URL: http://robinvardag.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gud vad roligt att gå på bröllop! Jag tror alla våra vänner har gift sig nu (som ska göra det fniss) så här är det stiltje på den fronten. :-(

2009-08-08 @ 10:38:43
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0