Rensat

Idag gick vi upp på vinden för att leta efter lite leksaker. Och så hittade jag tre lådor med kläder som jag fått av vänner för länge sedan, till Elias. Hade helt glömt av dem och det var ju tur att jag hittade dem nu för det är den storleken han har. SÅ det blev till att sortera och rensa ur det vi inte ville ha och tvätta allt fint. Så det blev en stor rensar/sorterar dag. Allt smått ligger fint i lådor och imorgon ska allt jag inte ska använda till återvinning.

Det är så gott när man får städa undan sånt där.

Efteråt åkte Elias och jag ner till Lekplatsen i byn där vi mötte upp massa goda vänner för lite lek och prat. Jocke och tjejerna var på golfbanan men han släppte av dem hos oss när han åkte till träningen. Och idag var det första dagen för Linnéa att testa Dance Mix och det hade verkat kul.
 
Nu börjar jag bli trött, det har verkligen varit full upp i ett kör idag.

Kommentarer
Postat av: Tina

Visst är det skönt att rensa, jag röjde min garderob ikväll..välbehövligt!

2009-08-24 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0