Lisebergsbesöket

Har haft en liten släng av bloggtorka igen. Måste skärpa mig. Har ju en massa roligt att blogga om, men det har bara inte blivit av. Kanske har det varit för mycket så man inte vet var man ska börja.

Här kommer lite från Liseberg i fredags. Vi hade en toppendag. Och det som sitter mest i mitt hjärta är Elias med kaninerna. Han fullkomligt älskar dem!! Andra är lite avvaktande medan han kramar, pussar, klappar och pratar med dem. När de lyft upp honom i knät var lyckan total. Han vill inte gå. Han skulle nog lätt byta familjen med lisebergskaninerna.



Vet inte hur många som kom fram under dagen för att säga hur söt han var och frågat var man hittar den fina kepsen och västen. Han gjorde ett stort intryck på många av besökarna med. ;)



Flickorna åkte massor med roliga attraktioner och det var en kanondag på alla vis.



Vann en massa med gjorde vi. 2 kg dajm, 2 kg kexchoklad, 2 chipspåsar, 6 plopp och godispåse.

Snart ska vi iväg till stranden för en liten klassträff med Alice nya klass. Vi hade hoppats på att bada och fiska krabbor, men det får nog bara bli korvdrillning och lek för det stormar ute. Är inte så sugen på stranden, men det är ju kul att få lära känna klassen lite innan skolstart på onsdag. Tänk att lilla Alice ska börja skolan....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej, Camilla heter jag. Jag brukar följa din blogg men är dålig på att kommentera. Jag har en liten kille som blir 3 nu i dagarna.Jag undrar också var du köpt kepsen och västen? Han är jättesöt i det er kille.

2009-08-16 @ 19:01:33
Postat av: Carin

Kan förstå att han får kommentarer, han är ju docksöt som mor sin..;) Du borde anmäla honom till fotouppdrag! Tjäna storkovan...;) Vad mysigt med hans reaktion över kaninerna...

2009-08-16 @ 22:27:53
URL: http://tatan.blogg.se/
Postat av: Frida Jensen

Camilla: Vad roligt att du följer bloggen och kul att du kommenterade! Kepsen och västen hittar du på HM. :)



Carin: Ja man kanske borde fundera på lite barnarbete. ;)

2009-08-17 @ 07:31:45
Postat av: Angelica

Herregud! Det var inga dåliga vinster ni gjorde!!

2009-08-17 @ 18:30:13
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0