Kommande liggsår?

Mamma och Pappa tog en resa till Mallis och åkte i söndags. De var tvungna att lämna huset för golvet skulle slipas och då fick man inte gå på det på 3 dagar.

Idag var sista lackningen och då var golvläggaren tvungen att lacka sig ur huset och ut via altanen vilket gjorde att han inte kunde låsa. Så han ringde in mig som husvakt.

Som tur var så var Jocke hemma så jag kunde åka själv. För det finns ju inte hus mycket som helst att göra på en undervåning.

Så jag packade med mig datorn och la mig på sängen i mitt gamla rum, numera omgjort till ett fint gästrum, och såg på massor av Gossip girl. En väldigt vilsam förmiddag. :) 8.30-12 har jag bara legat.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är inte lite avis....

2009-08-12 @ 14:19:07
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Tina

Gud vad skönt!;)

2009-08-12 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0