Hjälp vad mycket skor!

Sitter och slösurfar lite och då är det lätt att det blir lite låtsas-shopping. Jag kan sitta länge och handla, lägga i shoppingbagen och sedan klickar jag bara vidare.. :)

Men nu hamnade jag på Nelly och hittade enväligt massa fina skor. Man ska ju passa på nu egentligen, för nästa år menar jag. Och det kanske blir sommarskor ända till oktober!

Kolla in dessa godingar....
Metall Glads SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COMWaltz 2 SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COMAlexandra SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM Soff SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COMGladiator SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Alla är riktiga favoriter. Men jag tror att det får bli nr 3!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nummer tre va grymma! Köp! =)

2009-08-13 @ 21:57:40
Postat av: Lisa

Åh dom var snygga!

2009-08-15 @ 10:24:24
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: L

Nr 3 och 4 gillade jag bäst!! Nu måste ju även jag gå in ju... ;)

2009-08-18 @ 11:38:15
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0