Vitsippor och småkillar

Visst är det nästan den bästa tiden nu? Ialla fall dessa dagar då det nästan är sommarvärme, fast det är grönt och vackert och friskt i luften.



Kolla in småkillarna. Elias satt ju knapp still, men sån är ju han.


Nu har Jocke tänt grillen, fick låna ihop lite grillkol av Johan, deras begagnade. Men det ska nog räcka till vår fläskfile som gottar sig i marinad nu. Gratäng i ugnen och nu ska jag göra en sallad. Är vrålhungrig! Kan bero på att jag har varit väldigt flitig i dag; först morgonrundan, sedan en promenad med Louise och pojkarna och så blev det till att testa bärselen som jag inte använt på en evighet. Satte Elias på ryggen och på med löparskorna och rask promenad ner till skolan för att hämta Nea och sedan vidare till dagis för att hämta Alice.

Så det ska väl smaka med mat.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, våren är verkligen underbar! Man njuter ju så av att va ute. Mer än på sommarn tror jag. Men jag älskar ju sommarn oxå såklart!!

2009-04-28 @ 20:46:41
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: L

Men vilka fina vårbilder på skönheterna =)

2009-04-28 @ 23:44:25
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0