Valborg

Titta på Magnolian så fint den börjar blomma nu.


Vi promenarade ner till dagis först där vi lämnade av Alice sedan gick vi andra till sångstunden. Jag tog Elias i bärselen på ryggen idag, han gillar det! Jag tycker att den är kanon med. Så skönt att bära honom där istället för att putta vagnen upp för alla backar. Och så somnade han där bak på hemvägen så han sov där medan jag hängde ut en tvätt. Men när jag försökte lägga över honom i vagnen så vaknade han. Men en kort lur blev det och nu sover han i vagnen trots att de sågar motorsåg och hamrar för fullt nedanför hos grannen. Och några ungar hoppar studsmatta och låter otroligt.
Fantastiskt att han somnar.

När Jocke kommer hem ska jag och Lollo handla lite gott att äta så ska vi ha en mysig mamma/barn-middag i em på altanen. Sedan ska jag ut på galej i kväll! Först till Ida och david på lite förkalas och sedan till Turisten (resturang/bar).

Kommentarer
Postat av: Fru Barck

Då ses vi ikväll.... :)

2009-04-30 @ 14:40:34
Postat av: Angelica

Aha, det är det som är Magnolia. Tack, nu vet jag. :-D

2009-05-01 @ 17:36:31
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: Nä, den där magen är väldigt svårbortjobbad tyvärr. :-(

2009-05-02 @ 09:47:28
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: ida

Överlevde du inte gårdagen eller vad är det frågan om?? hehe

2009-05-02 @ 16:40:31
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0