Resa bort

Just det, jag måste ju berätta att jag ska resa bort i helgen! :) Så att ni inte undrar vart jag försvann.

Vi ska ha "tjejhelg" med undantag för Elias och Allan (min morfar) . Jag, mamma,mormor, mina mostrar och kusiner; Jossan och Jennie ska upp till moster i (Fucking) Åmål och ha en toppenhelg med bowling, god mat, skratt och promenader! Det ska bli underbart roligt faktiskt. Jag funderade på att lämna Elias hemma, men jag tror att alla vill att han ska med. (Även jag)

Detta kommer att bli drömmen för mina morföräldrar, en hel helg med nära o kära.
Min mormor ringde igår (hon är för rolig) och frågade om jag ville ha hennes fina kilt med tillhörande väst. Det skulle vara jättefint och köpt i London -76! Jag som är så slank och snygg (?!) skulle ju vara jättefin i den om jag ville ha den. "Det är ju så modernt med kjol nu."

Men jag skulle ju absolut inte känna något tvång, men hon ville fråga för den var för fin för att slängas. Jag passade på ett fint sättt över förfrågan till min kusin istället. Hoppas att hon vill ha den. :)

Nu ska jag ta en promenad med Mix Megapol för min partner kunde visst inte idag.

Kommentarer
Postat av: Brynja

Vad söt hon e din mormor :)

2009-04-01 @ 08:20:36
Postat av: Angelica

Du kan ju alltid sälja den på Tradera ;-)

2009-04-01 @ 09:53:37
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Thessan

Känner igen det där... Farmor vill hela tioden ge bort saker. En bra sak med att bo långt bort e att man kan ta emot dem för att glädja henne å sedan kan hom aldrig kolla upp var dom finns idag:-).

2009-04-01 @ 14:37:29
Postat av: Tina

Åh vad kul med en sån helg! Kjolen kanske är skitsnygg=)

2009-04-01 @ 19:51:49
Postat av: Angelica

Ha de så himla härligt i helgen!

2009-04-02 @ 10:15:11
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0