Påskkärring



Alice är på Påskpromenad på dagis, men ska hämtas nu igen. Jag hade tänkt att gå med men det spöregnade så jag tappade suget.

Men jag har varit på powerwalk med Louise i morse den vanliga 6 km:aren.

När Elias sover middag får jag ge mig ut till systemet och på påskäggsjakt.

Här kommer ett skönt kort på Elias i Linnéas glasögon.


På fredag ska vi lämna honom över natten för första gången. Undra hur det kommer att kännas? Bra tänker jag... det är ju till mamma och pappa och han fullkomligt älskar att vara där! SÅ det ska nog gå superbra. Om inte så är det ju bara en natt. ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica Mörtsllem

Ha ha vilka underbara kort! Nu har jag lagt in två inlägg hihi.. Kram på er! Och vad ska ni göra ikväll? Ioch med att Elias ska till mor och far din?

2009-04-08 @ 13:01:33
Postat av: Gudmor

Världens finaste påskkärring! Och en uuuursöööt lillkille :-) Kram

2009-04-08 @ 13:44:17
URL: http://lisajagdell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0