Orkar inte

Jag skrev ett inlägg förut och så började bloggen strula när jag skulle sätta in bilder från dagen. Och sidan hängde sig när jag skulle publicera inlägget. När jag kollar i arkivet så är bara den första meningen med.

Men jag orkar inte börja om. Har fått för mycket frisk luft idag. ;-)

Tror inte att jag åker imorgon. Vill inte dra några förkylnings-barnbaciller och smitta ner mormor o morfar. Och om jag åker kan ju inte Jocke grejja alls i badrummet. Jag bestämmer mig imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hur blev det för er? Kom ni iväg? Är Elias frisk? Här e det sommarväder å snart ska grillen tändas å vinet hällas upp:-) Livet e underbart!!!

2009-04-04 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0