hihi!

"Jag tror att om du slutade blogga så hade du förstört många personers dagliga rutin...det kan skapa en enorm oro....enligt en undersökning kunde en hel helg va förstörd för majoriteten av morgontidnningsprenumeranter om morgon tidningen inte låg i postlådan en lördag morgon... det kan vi gott likställa med att du skulle sluta blogga....60% av ljungskiles kvinnliga befolkning skulle få rubbade rutiner och på så vis känna sig vilsna och oroade....mycket hänger på dina axlar Frida.....hehe ;) Känn ingen press"

60%? Bara?!!!!!!!! ;-)

Alltså jag blir jätteglad för allt fint ni skriver. Tar det till mig och känner mig redan mer sugen på att "återvända"! *hihi*

Imorgon väntar tandläkarbesök och barnmorskebesök. Det ni! ;-)
Inte är det några bäbisar på gång som man kanske tror, utan cytologprav som blivit uppskjutet då jag blev kallad när jag var gravid, sedan har det inte blivit av. Men det måste det ju bli. Är ju lite nojjig över detta få båda mamma och mormor fått operera bort livmodern eftersom de haft cancer. Så håll tummarna!

Godnatt raringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0