Hej hej!

Jag är kvar hemma. Jag kunde ju åka utan Elias men då skulle ju inte Jocke kunna riva badrummet som vi hade tänkt. Och det är värdefullt för mig att vi kommer igång med detta badrum någon gång. Även om det sved ordentligt att inte kunna följa med till Åmål.

Men min man har tokjobbat hela förmiddagen och rivit ut ALLT helt ensam. Tom väggarna är borta. Ett skal av ett badrum.

Jag har varit ute hela dagen och linat om torkvindan (ett jäkla jobb!) och hängt två tvättar ute. Underbart!! Sedan har vi strosat runt här jag och ELias. Han njuter av att vara ute och titta på alla bilar. Han är biltokig! Sedan har jag rensat i "rabatter", inte min favo-syssla och jag vill lägga marksten överallt.

På em åkte vi till Jockes bror med fam eftersom lillebror och fru var på besök. Så det blev rena familjemiddagen med försäldrar och syskon och så alla barn såklart.

Nu ska jag lägga mig och se Robinsson. Har en dundrande huvudvärk. Anatgligen för mycket luft igen. ;)

Kommentarer
Postat av: lollo

De kommer sluta med att du har tranbärsvägens finaste rabatter ... du brukar väl inte göra nåt halndant ?? ;)

Man blir trött i huvudet av all luft , de kan väl aldrig vara nyttigt !?

2009-04-05 @ 07:27:04
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0