*hahahaha*

Min granne Gunnar kom över med några bilder. Han ägde den lokala puben som vi hängde vid i vår ungdom. Minns när vi gick dit för att fira min 18 årsdag när jag egentligen fyllde 17 år. Det var så vi alltid blev insläppta, för då visste de ju att vi var 18. Smarta redan då. ;-)

Men herre vad vi såg ut! Förutom att vi ser riktigt onyktra ut så är vi så där ungdoms-plufsiga i ansiktet.  Och Lisa har riktigt heta tofsar! Ser ni dem? Små tofsar i luggen. Hur kunde du?! ;)



Bak på kortet står det 1997.
Idag berättade Gunnar för Linnéa hur vacker hennes mamma var när hon var "ung och vacker".
"- Hon var vacker som en prinsessa och det är du fortfarande!"

Jo man tackar.
Ser man den bliden är det ju inga vackra prinsessor precis, mer berusade snorungar. ;)

Kommentarer
Postat av: ida Thylén

haha... grymt snygg frisyr hon hade Lisa :-)

2009-04-02 @ 19:49:41
Postat av: Tina

Haha vilken härlig bild!

Men jag måste ändå säga att ni är er lika;)

2009-04-02 @ 22:26:25
Postat av: Lisa

Åh fy sjutton, det var ingen vacker syn... Men roligt hade vi! Kram

2009-04-03 @ 07:57:13
URL: http://lisajagdell.blogg.se/
Postat av: Brynja

Haha..vilken fantastisk bild! Lisa: Det finns inte så mycket att säga, det är bara att acceptera ;) hehe

2009-04-03 @ 08:13:42
Postat av: lollo

hahahahaha så jädra roligt !!!!!

2009-04-03 @ 08:14:42
URL: http://louiceee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0